FAQ

Hieronder vindt u veel gestelde vragen over het activiteitenboek en de producten die de GGD levert. Hebt u een vraag die hier niet bij staat? Neem dan contact op met een relatiebeheerder van GGD Zeeland via 0113 – 249400 of via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Wat doe ik als mijn branche of functie er niet bij staat?

U kunt ook zoeken op product of activiteit. Daarnaast vindt u onderaan de home pagina een overzicht van alle producten.

Hoe kan ik een product op maat laten samenstellen?

In overleg met de betreffende afdeling kan een product op maat worden samengesteld. Neem hiervoor contact op met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Ik kan de gezochte activiteit niet vinden

Indien u een activiteit niet kunt vinden kunt u contact opnemen met een relatiebeheerder van GGD Zeeland via 0113 – 249400 of via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Hoe ontvang ik een offerte of prijs opgave van een gewenste dienst?

Neem hiervoor contact op met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Kan ik contact opnemen met iemand die ervaring heeft met een gebruikte dienst?

Neem hiervoor contact op met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Zijn de diensten van deze website ook in boekvorm of brochure verkrijgbaar?

Nee, dit activiteitenoverzicht van GGD Zeeland is alleen digitaal beschikbaar. Op deze wijze is er altijd aan actueel overzicht van de geleverde activiteiten.

Worden genoemde diensten in de hele provincie Zeeland aangeboden?

Veel van de genoemde activiteiten worden door de GGD in de hele provincie geleverd. Voor een vraag over de levering van een specifieke activiteit kunt u contact opnemen met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Wat kost een aanvullende dienst?

De kosten van een aanvullende dienst verschillende per product. Voor meer informatie over de kosten kunt u contact opnemen met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Wat wordt bedoelt met upgraden van het basistakenpakket?

Een upgrading van het basistakenpakket is een intensievere of uitgebreidere aanpak van een basistaak die de GGD levert vanuit het landelijke wettelijke basistakenpakket.

Kan vanuit het budget van gemeentelijke projecten een product worden gefinancierd?

Ja, in veel gevallen is dit mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met een relatiebeheer van GGD Zeeland via 0113 – 249400 of via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Mijn vraag is niet beantwoord hoe kan ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen met een relatiebeheer van GGD Zeeland via 0113 – 249400 of via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Is er een aanbod voor scholen en kinderdagverblijven?

Ja, er is een specifiek aanbod voor scholen en kinderdagverblijven. U vindt deze hier. In overleg met de betreffende afdeling kan ook een product op maat worden samengesteld. Neem hiervoor contact op met de betreffende contactpersoon die bij het product staat vermeld of neem contact op via het contactformulier bovenaan deze pagina.